Search This Blog

Friday, January 27, 2012

The Last Day

Yesterday was the first day when my baby ventured away from me. And she didn't come back.
With her being our last baby, I was sad.
Two days ago was the last day when she wanted to be near me at all times. She sat by my feet and would only crawl in circles around me. She stayed in the same room, close to me.
Yesterday she grew up a little more. Now I have to search for her to be close to her.
Oh and yes, today I put her in my Ergo carrier and carried her around a bunch. She couldn't crawl anywhere. Just for old times' sake. :-) We both were happy.

Gestern war der erste Tag an dem mein baby von mir weg gewandert ist. Und sie kam nicht zurueck. Da sie unser letztes Baby ist, war ich sehr traurig.
Vor zwei Tagen war der letzte Tag an dem sie immer in meiner Naehe sein wollte. Sie sass bei meinen Fuessen und wollte immer nur im Kreis um mich krabbeln. Sie war immer im selben Zimmer, immer bei mir.
Gestern wurde sie ein bisschen mehr erwachsen. Jetzt muss ich sie suchen um ihr nahe zu sein.
Oh ja, und heute habe ich sie in meinen Ergo gesteckt und sie viel herum getragen. Da konnte sie nirgens hin krabbeln. Nur fuer die alten Zeiten. :-) Wir waren beide happy.

3 comments:

  1. Hopefully just a phase that she's curious... and not that she won't venture back to you! =) But, I agree... lasts are not fun.

    ReplyDelete
  2. At least we'll walk the lasts together... :-)

    ReplyDelete
  3. Ja ja, jetzt will sie die Welt entdecken.Aber mach dir nichts draus, sie kommen immer wieder zurück.

    ReplyDelete